... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

birds flying high

Bunu söylemem lazım kusura bakmayın, okuyucu sayımın azalabileceğini göz önünde bulundurarak konuşuyorum ama sizden en dürüst duygularımı saklayamam... Fizy gözümde hiçbir zaman grooveshark olmamıştı ve olmayacaktı; grooveshark rulz! O yüzden fizy de kapatılınca millet yine grooveshark linkleri vermeye başladı ya, içimdeki terazi yerine oturdu gibi bişi :)

Oh be.

Şarkı linkini bundan sonra ancak bir yazının fon müziği olduğunda vereceğim. Yoksa her harf bir şarkı çağrıştırıyor, bu sansür ortamında, bu yoklukta uğraşamam bununla. Örneğin bugün içimde Michael Bublé, Feeling Good'u söylüyor; üflemeli çalgıların sesleri, olabilecekleri en üst noktada. Bunun sebebiyse sabah arabaya binerken Levent ve civar semtlerin en yakışıklı çocuğunu görmüş olmam. Yoksa uyuz uyuz arabama gidiyordum ben, 4 saat uyuduğum her günün sabahı gibi gözler yarı kapalı, muhtemelen suratsız. Makyajı arabadan inmeden değil, evden çıkmadan yapmam gerektiğini de bir kez daha kendime hatırlatmış oldum böylece. Çocuk bana baktı, ben ona bakıp galiba gülümsedim istemsizce, sonra arabanın kapısını açtım... böyle de tamirci çırağı gibi oldu be. arabayı kapatıp çocuğun arkasından gitsem mi dedim, "bu arabayı da bana verdiler ama hiç sevmiyorum aslında, alışamadım" coolluğu yapsam mı. Metroya filan binerdik çocukla, o muhtemelen İstiklal Caddesi'ndeki işine giderdi, ben de Taksim'de inip Ortaköy'e otobüsle gelirdim, falan...

Neyse efendim neyse. Sabah sabah içim açıldı, hayatta güzel bir şeylerin olup olmadığını -yine- sorguladığım dünden sonra bu sabah, güzel başladı.

Güzel şeyler olacak ve bunu söyledikten takriben yarım saat sonra buna inanmamazlık etmemem lazım.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!