... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

4 Ocak'ta Ne Olmuştu?

Susan Miller, çok komiksin. 4 Ocak benim için bu ayın en güzel günüymüş. Ne olmuş ki 4 Ocak'ta?

4
Ocak'
ta
ne
olmuş
tu?

diye afiş yapsam mı Hrant mevzuu gibi; ama retorik bir soru değil bu. Cevabını istiyorum. Benim için önemli ne olduğunun cevabını istiyorum, gene bir şey kaçırmışım belli ki yaa!

Ya da, belki kelebek etkisi mevzubahis; bir yerlerde önemli bir şey oldu ve ben henüz bilmiyor muyum? Ben henüz benim için etkisini hissetmedim mi önemli bir dünyevi olayın?

Olabilir mi?

Peki.

2 yazmadan duramayan var!:

susan miller in yaticak yeri yok! yalanciya artik hic inanmiorum.. hic.

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!