... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Inglorious Basterds!

spoiler vermiyorum.

Bu film hakkında en ufak bir fikrim olmadan izlemeye başlasam, Hugo Stiglitz adını sapsarı ve büyük harflerle ekranda gördüğümde anlardım yönetmenin kim olduğunu ve derdim ki, sapsarı ve büyük harflerle Quentin Tarantino yazsa, herhalde ancak bu kadar açıklayıcı olurdu.

Bir film 153 dakika olacaksa işte böyle olmalı.

Şimdi izninizle kırmızı oje sürmeye gidiyorum ben ve fonda David Bowie - Cat People (Putting out Fire) çalıyor meh meh meh...

Bi de şu var; Brad Pitt'e tekrar aşık oluyorsak ya biz büyüdük, ya da o fazla büyüdü. Reverans reverans reverans!

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!