... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

badem ağacı

Monolog'dan


ben insanların aptalı, bir şey karaladım yakınlarda, koşulsuz güvenme hissi üstüne... böyle hissetmemek istiyorum ama elimde değil, bunu yazmamak istiyorum ama elimde değil, silmek istiyorum, o hiç elimde değil.

bazen bir telefonla her şeyin baştan başladığı yerdeyim.


badem ağacı insana saflığını hatırlatırmış, çünkü ilk gördüğü güneşle çiçeklerini açıverirmiş. aziz nesin bir şiir yazmış bunun üstüne, mert özdemir uyarlamış, badem söylemiş, bellatrix de hani bana hani bana demiiiiş...


(11 Mayıs 2010, İstanbul)

1 yazmadan duramayan var!:

dodo da şarkıyı pek beğenmiş! :)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!