... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Taşınma değil, toplanma


Toplanmam lazım.

Ayakkabılar, çantalar, odadaki ve banyodaki ıvır zıvırlar toplandı. Daha her yer dandini ama. O kadar yorgunum ki.

***

Artık gerçekten burama kadar geldi, hissediyorum. İnsan fiziksel olarak bıkar mı yersizlikten. Yurtsuzluktan. Her an "gidecek gibi" olmaktan.

Koltuğun ucunda oturan misafir gibiyim. Elimi de sürmüyorum bir şeye, misafirim ya. Gittim gidicem, zengin kalkışı.

İnsan bıkar abi.

***

Bir arkadaşım Norveç'e yerleşiyormuş. Gitmeden görmeyeceğim bile. Görsem ne olacak ki?

O değil de, gitmek istiyorum, demesinin üstünden ne kadar zaman geçti?

Bayılıyorum insanları tutan hiçbir şey olmamasına. Beni de tutan hiçbir şey yok. Benim tutunduğum şeyler var. Hiçbir zaman bırakamadığım gibi, yine bırakamıyorum. Ne güven.

Ne güven, bana!

***

Yarın pembe ve winnie the pooh'lu çocuk odama astar çekeceğim. Bembeyaz. 12 saatte kuruyormuş. Sonra da uçuk gri. Roma grisi, veya ona benzer bir şey. Tertemiz.

Yok, bu yazı taşınmayla ilgili değil artık.

***

O kadar yorgunum ve bu yorgunluğumun hiçbir şeyle o kadar ilgisi yok ki.

Toplanmam lazım.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!