... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Friends rule!

How I Met Your Mother yayınlanmaya başladı başlayalı Friends'le karşılaştırılıyor. Yorumlar, anketler, hatta makaleler gırla (How I Met Your Mother vs Friends yazıp kendinizi şanslı hissedin).

Bana kalırsa cevap bir dizinin 1993-2003 dönemi boyunca, üstelik Böyle mi Olacaktı'nın aksine hiç oyuncu değiştirmeden devam etmesi gerçekliğinde gizli. Veya kimsenin "artık bu Friends çok sıktı, konudan çok uzaklaştı, artık ne anlatıyor onu bile bilmiyoruz yeaa" dememesinde.

Yakınlarda Lost'u bitirdim ve bu Sofi'nin Dünyası'nı (kitap olan) veya Ejderha Dövmeli Kız'ı (film olan) sonuna kadar dayanarak bitirmem gibi bir şey oldu benim için. Spoiler verecek değilim, bana bu kadar zamandır "oha finali öğrenmedin mi?" diye şaşıranlara da soracak bir şeyim var: Finalde ne oluyor ki allaseniz, nesini öğrenecektim? Dünyanın çivisi çıkmış işte.

Neyse, olay aslen şu: Başına oturduğum ilk gün 10 bölüm birden izlediğim bir diziyi, finalinde bir bölüm daha olduğunu fark edince üzüldüğüm, bölümün ortasında durdurup acaba kaç dakika kaldı diye kontrol ettiğim bir hale getirmek ne büyük bir yapım-yönetim başarısıdır? Über bir dizi iken kimsenin sevmediği bir ders haline dönüştü Lost bildiğin ve "abi başlamadıysanız hiç izlemeyin bak" dedirterek bitti. Peh.

Allah bu hale düşürmesin tabi; ama HIMYM'ın sonunu da -artık 6. sezona gelmiş ve hala bir ilerleme kat edememiş olmasını göz önüne alırsak- böyle görüyorum. -wait for it-kıldık abicim, bir şeyler yapın. Robin artık gözümüze o denli taş görünmüyor; Barney artık o kadar da komik değil ve dizi bu iki olguya oynayageldiğinden, bunları kaybettiğinde izlenecek bir şey kalmayacak. Barney olmasa o diziyi kimse izlemezdi, bunu kabul etmek lazım. Birçok HIMYM bölümünün konu itibariyle Friends'in aynısı olduğunu da düşününce, artık pek uzatacak malzeme kalmadı gibi geliyor bana.

Ciks kafelerdeki Eurosport gibi bizim evde de Friends döner arkaplanda, her bölümü 5, bazılarını belki 10 kez izlemişimdir. HIMYM ise hiçbir zaman baştan alacağım bir dizi olmayacak. Benim için bu dizilerin karşılaştırması geçen gün Janice'e kahkahalarla güldüğüm bir 3. sezon bölümünde açık ara Friends sonucuyla son buldu. Matematiksel olarak açıklamak gerekirse, 6 sezon boyunca Ted'in 10larca kız arkadaşının hiçbiri, bizi 10 yılda 5 kez karşımıza çıkan 1 Janice kadar güldürmedi.

Tabi şey de diyebilirsiniz, ben ne biliyorum ki, çoğunluğun aksine Joey varken Chandler diyecek olan benim (hem de 10 sezonun hepsinde! :))



Dostum Cem Yapar benimle aynı adama "adamım" diyen tek kişi :)

2 yazmadan duramayan var!:

kesinlikle chandler'a +1 diyorum...

 

Aaa, 1 kişi daha! :)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!