... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Misket Bombası

Yolsuzlukları, gemicikleri, üstü örtülenleri, az gösterilen çok sayıları, BMW'lerde fink atan kara çarşaflıları, özelleştirmeleri, satışları, ılımlılığı, bıyığı... hepsini bir kenara bırakıyorum da...

Devletin başbakanı sıfatını taşıyan bir adam, ağzından şunun çıkmasına nasıl izin verir?
"Bu mesleğin kaderinde maalesef bu var"

400 bin lirayla gerekli tüm güvenlik önlemleri alınabilecekken, Ukrayna'da aynı madenler metro istasyonu görünümündeyken kimsenin kılını kıpırdatmaması yetmezmiş gibi, başbakan "kader" diyor, "bu bölge insanı zaten buna alışık" diyor, yani "amma da büyüttünüz, ilk defa mı oluyor sanki?", diyor.

Vicdanının sızlamadığına şaşırmıyorum. Bunu nasıl söyler diye şaşırıyorum. Kendinde mi, diye düşünüyorum. Bu nasıl bir rahatlıktır, Türk milletinin unutkanlığına ve/veya boşvermişliğine nasıl bir güvendir, merak ediyorum.

İnsanın kendinden bu kadar emin olmasını inanılmaz buluyorum.

***

Yeni afişleri gördünüz mü? Durmak Yok, Yola Devam'lar çok espri malzemesi oldu ya, hesapta kimsenin ağzını açamayacağı bir şey tasarlamış cinfikirliler. Oysa ben gördüm ve çok güldüm; seçim şarkısı bile seçtim kendilerine.

"Daha Saygın, Daha Demokratik bir Türkiye" filan. Madem daha x, daha y; o halde tek temennim şudur kendilerinden:

Parçalanın da her bir parçanızı ayrı yere bırakın, emi?

Not:

Karizmatik sözcüğünün kendileri için karşılığı, ağzından çıkanı kulağı duymayan bu RTE olan türdeşlerim benden uzak dursun, çok rica ediyorum, bu bir.

Mukadder, kader, muktedir, iktidar... Hepsi aynı kökten geliyormuş; bu da iki

(Sinan üzerinden metus'a teşekkürler).

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!