... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Denizli'den Giresun'a

Bu sabah itibariyle Opel Gerçek hayatımdan çıktı ya, artık geleceğe daha umutla bakıyorum desem yeridir.

Dünyanın en basiretsiz çalışanlarının toplandığı yer olan Opel Gerçek için anlatılagelen çok hikaye var bizim buralarda (basiretsiz toplaşması deyince bir yönkuru laf arasına sokmak gerekiyor ama elim gitmiyor o etiketi buraya yapıştırmaya, geçiniz). Telefonu "Gerçek'e Hoşgeldiniz" diye açıp vays! dedirtse de başta, sonrasında size deeee, gerçekliğinize deeee diye saydırasınız geliyor. Zira adamlar sizinle aynı dünyada yaşamıyorlar;

_ Beyefendi ben karşı taraftayım ve bir otobüs sol aynamı aldı götürdü diyorum size!
_ Ayna hasarları için çekici çağıramıyoruz, siz aracı buraya getirirseniz...
_ Şöyle sorayım; siz şimdi benden sol dikiz aynam olmadan aracı sürmemi mi bekliyorsunuz?
_ ...
_ Efendim?
_ Hayır da şimdi...
_ Tamam anladım ben sizi.

veya,

_ Aracı getirmiyorsunuz, peki ben kaçta alabilirim?
_ Yarın 9.30, 10, 11 gibi alabilirsiniz.
_ Hanımefendi benim işim olmasa şirket aracım da olmaz zaten; öyle sizin istediğiniz her saatte gelemem. Bana tek bir saat söyleyin, veya akşam alayım.
_ Akşam da 6'ya kadar burdayız, ama ne olur ne olmaz, gelmeden arayın.
_ Eğer araç sabah 11'de hazır olabiliyorsa 6'da neden arıyorum? (Gerizekalılar)

Yine de bu diyalogların en efsanevi olanını meslektaşım Selim bizzat yaşamıştır:

_ (Aracı servise verirken) Klimasına da bakarsanız sevinirim; soğutmuyor.
_ Olsun, önümüz kış.
_ ?!#

Anlayacağınız, Maçka servisinde hayat sürekli bir haybeden gerçeküstü diyalog içinde yaşanıyor. Kurtulduğuma sevinmekte haksız mıyım, allahaşkına?

Ayrıca yeni arabam çok güzel! Plakam Zigarya çağrıştırıyor bana; hem benim ilkokul numaram 122, üniversite numaram da 111333 şeklinde olduğundan hemen benimsedim onu. Yokuşlarda da bas bas bağırmıyoruz artık. İlk göz ağrımı kolayca bırakıverdim bugün, bayağı zamandır bu kadar kolay bıraktığım bir şey olmamıştı sanırım.

İki günde 269 km yol yaptım zaten; müzik işini de çözdüm müydü, gelsin uzun yollar ve uzun yol şarkıları :)

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!