... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Emek Bizim!

Ben İstanbulluyum.

Cevahir'in yerinde ne olduğunu hatırlamıyorum. Sevmesem de içim kaldırıyor oraya gitmeyi.
Kanyon'un yerinde önceden ne varsa, hiç gitmemişimdir.
Eski Profilo fabrikasına uğramışlığım, ya da Metrocity inşaatını gezmişliğim yok.
Ama Emek'in yerine yapılması düşünülen alışveriş merkezinin yerinde eskiden ne olduğunu çok iyi biliyor olacağım.

Festival bileti almak için saatlerce sırada bekleyen, her gün iki tane film deviren bir sinema tutkunu olmayabilirim. Çok gittim, ama hayatım Emek'te geçti diyemem. En ucuz, en konforlu, en iyi sinema salonu da değildir herhalde Emek...

Ama benim lisede on tane adamla birlikte okulu asıp Yüzüklerin Efendisi'ne gittiğim yerdir.
Kapısında oturup beklediğim, beklerken takı baktığım yerdir.
Sevgilimin elimden tutup, beni bir romantik komedi filminin galasına götürdüğü yerdir.
İlktir.
Kocamandır.
Taksim'dir, İstanbul'dur.
Emek Sineması yıkılmasın! Emek Sineması yıkılmasın! Emek Sineması yıkılmasın! Emek Sineması yıkılmasın! Emek Sineması yıkılmasın! Emek Sineması yıkılmasın! Emek Sineması yıkılmasın!

2 yazmadan duramayan var!:

var ya aynı muhabbeti yapacaktım ŞuŞu... bir 50 seneye komple istiklal'i yıkmalarını bekliyorum, o yıllarda blogun yerini ne alacaksa orada yaparız muhabbetini, "istiklal caddesini komple yıktılar be abi"

 

güzel bildiğimiz her şey kendimizle beraber uçup gidiveriyor ya, ben ona yanarım.

blogun yerini ne alır ki acaba :)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!