... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Taksicileri de sevebilirsiniz (valla)

İki satır muhabbet ettim taksiciyle bu akşam annemlerden dönerken, adam uzunca bir süredir rastlamadığım bir şey yaptı.

İndim taksiden; zaten çok uzun da bir yol gelmemiştim, yani öyle inanılmaz bir muhabbet dönmedi, sırf meslektaşlarını çekiştirdik işte azıcık. Apartmanın kapısına geldim, anahtarımı arandım, bu arada arkamdan ses gelmiyordu hala ama umursamadım; anahtarımı buldum, kapıyı açtım...
...taksi yol aldı.

Adam abi, baba gibi filan; hadi iyi arkadaş gibi, beklemiş ben içeri girene kadar.

İnsanları gülümsetmek ne kadar kolay aslında!

2 yazmadan duramayan var!:

çok yaşlı sayılmam ama...ben küçükken bunların tersini yapmak gerçekten tuhaf ve ayıp sayılırdı...gerçi anadolu'da yaşıyorduk ama...ne farkeder ki...çok ince düşünceliymiş...onu da diyeyim...

 

Derslerini bildiğin için + değil, bilmediğin için - alırsın ya, çünkü zaten bilmen gerekiyordur onları...

Günlük hayatımız tam tersi oldu bunun: Artık normal addedilmesi gereken hareketler o kadar az yapılıyor ki şapka çıkarıyoruz, oturup yazıyoruz ne güzel, diye. Tepki göstermemiz gereken birçok şeyi de normal addedip unutuyoruz, gidiyor.

Hakkında yazmayarak bunu normalleştirebilirdim ama yaptım yine de. Alışkanlık :)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!