... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Serdar Ortaç albüm çıkardığına göre yaz geldi demektir*

_ Bizim okulda Kenan Doğulu - Bora Uzer konseri olacakmış bu aralar.
_ Bizde de, dur bakiym, Jay Jay Johanson, Nil, Yalın, bi de benim hiç sevmediğim Teoman... O diil de, asıl Yeditepe'de kim çıkıyomuş?
_ Kim?
_ Serdar Ortaç!
_ ... (göz devirme)
_ Üf iyi. Gamzeee, Yeditepe'de Serdar Ortaç çıkıyomuş!
_ Aaa! Ne zaman?

Lise tayfamın sevdiğim yanı, benim katlanamadığım yerlerde, katlanamadığım adamlarla ve müziklerle çok eğlenmeleri ve benim bunlara hiç katlanamamış olmamı benimsemeleridir.

_ Reina'nın açılışında Serdar Ortaç'ın poşetini çalmışlar.
_ Ne? Yuh.
_ İçinde ne varmış?
_ İçinde mi? Hahahaa, yav Serdar Ortaç'ın Poşet'ini çalmışlar diyorum. Bi dakka ya, poşet diildi o. Paket, paket!

(birkaç cümle sonra)

_ Caipirinha nasıl olmaz ya?
_ Abi şu Carpiringa o olmasın, aynı gibi içindekiler...
_ Eğer oysa siparişi ben vermem, söyleyeyim. Carpiringa mı?

Ama lise tayfamın en sevdiğim yanı, bana kendilerini neden sevdiğimi her fırsatta hatırlatmalarıdır.

(07 Mayıs 2010, Taksim BiBuçuk)


* Esinlenme: Zaytung [Meteoroloji Genel Müdürlüğü : Serdar Ortaç'ın Albümü Çıkmadan "Havalar Tamamen Isındı" Diyemeyiz... (napoli bildirdi)]

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!