... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Daktilom!

Book lovers always have to touch books.

(Maureen Corrigan, Leave Me Alone: I'm Reading)


Bu görmüş olduğunuz bebek benim! Ve o bir Remington.

Kaç kitap yazıldı bununla kim bilir... Bilen bilir ama o kitapların çoğu adıma imzalanmış olan ben bile bilmiyorum. Bu daktilo benim için o kadar değerli ki, beraber rakı içemediğim bir adamdan hatıra o bana.

Kurşunkalem, kağıt, dergi, tükürük testi, dokunma hastalığı... İşte bunlardan ibaretim.


(Aralık 2010, İstanbul)

4 yazmadan duramayan var!:

kıskandımm, ailede yazar mı var...

 

merhum bir yazar/çevirmen vardı, evet...

 

bana bisi yazsana bunla.. sacma hatiralar en guzeli.. cuzdanima koyucam..

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!