... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

The Güreli

Hazırlıkta bir arkadaşım vardı, sonradan öyle sık görüşmemeye başladık, belli bir sebep olduğundan değil de klasik kopmalar işte. Ben ENSO'cuydum, o TKP bildirisi dağıtıyordu kuzeyde, bunun da etkisi olmuştur mutlaka. Yine de hiçbir zaman "konuşamamazlık" etmedik ve ne zaman bir araya geldiysek, güldük eğlendik.

Dün işten illallah dediğim bir vakit yahoogroups'u açtım. Biz hazırlıktayken hocamız bir grup kurmuştu; maksat bizi İngilizce iletiştirmekti belli ki, kendisi de bize Economist'ten makaleler filan gönderirdi (hepsini okudum hıhıı tabh). İşte o grubu çok seviyordum çünkü biz her şeyle dalga geçer "allahım kar tatili oldu ne kadar ayıp!" gibi vaveylalarla ortalığı çınlatırdık. Hele de bizim arkadaş, rakkosbey mahlasıyla acayip, götü başı ayrı oynayan mailler atarak bizi kırıp geçirir, hocayı da fıtık ederdi.

İşte dün beni kendime getiren komikli şakalı bir mail, noktasına virgülüne dokunmadan yayınlıyorsam bir sebebi var; eli verince kolu kaptıracağımdan korkuyorum :)

simdi argadaşlar kendninizin nası bi insan olduunu hala çözemedinizmi o kadar mı nasibinizi almadınız özeleştiridien alın buyrun şu kişiliksizlik testini yapın gıcık etmeyin insanı

1-yolda karşıdan karşıya geçmekte zorlanan bi teyzemizi
gördünüz naparsınız?
a-bütün trafiği durdurur onun geçmesini sağlarım trafik polisiyim ben

b-teyze çekil kenara işimm gücüm var derim
c-kucaklar lmadı sırtlar evine teslim ederim

d-esnaf lokantasından cantık bi ayran söylerim acı da isterim


2-erkek arkadaşınız gittiğiniz partide sizin amcaoğluyla muhabbete giriyor ve sizi unutuyor nabarsınız ha nabarsınız-hey görl falan-
a-aalnını karışlarım

b-bu ilişkiye son verelim necati derim olmadı gözden geçirelim osman

c-bu şehirde durmam giderim

d- cantık kesmesse bi de lahmacun sölerim


3-ıssız bi adaya düştünüz yanınıza da 3 deil hicbisey alamadınız buda
yetmezmis gibi yerliler hiç alakanız olmayan biriyle imam nikahı kıydılar size garip yani çok acaip olur du dimi?
a-walla çok acaip olurdu

b-bencede çok acaip bişi

c-hergün rastladığımız olaylardan biri

d-hesabı istemeden bi çaylarını da içerim hani


ewwaarrtt umjarım testimizi ciddiye alarak ve de kopya gibi basit
işlere kalkışmayarak yapmışsınızdır merak ediosunuz dimi sonucu sizi gidi siziii ewwelaa aa lar çoğunluktaysa azınlıkta olan b leri çok fena eziceklerinden ki kendileri alfabenin ilk herfi olmaları nedeniyle çok burnu havada arkadaşlarımızdır a ların çoğunlukta olmasını kabullenmiyoruz.b ler çoğunluktaysa muhtemelen mor saçlı sarı ojeli kaytan bıyklı hem gözlüklü em kırmızı lensli bi arkadaşımızsınız bunun yanında çok ta içine kapanık ve bi o kadar da çapkınsınız c ler çoğnluktaysa bir an önce kendinize çeki düzen verin gelmiyim oraya su üstüne başına bak öğrencimisin serserimisin belli deil .d ler çoüunluktaysa evvela biraz obur sunuz ve muhtemelen rejime ihtiyacınzı var ama tuttuğunu koparan bi hayvansever oluşunzu da yadsınamz bi gerçek .boşler çoğunluktaysa gayet normal bi insansınız kişiliksizsiniz belki de belkide deilsiniz ben de tam bilmiom arkadaş ilgilenio onlarlan...

3 yazmadan duramayan var!:

ya bazen diyorum, 2003 hazırlık sınıfına gitsek... o meş'um sınıfı alıp komple çöpe atsak...

beni en dumur eden yıllık yazısını da bu hıyarağası yazdıydı netekim. The Güreli diye bi hıyar varmış...

 

niye çöpe atıyoruz yahu, ben varııım, erce vaaar, gizem vaaar... ben varııım :)

 

cok gec gelen edit
neden beni dusunmemis kimse
ggg

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!