... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Nasıl anlatsam?

KADIN- ................
ADAM- Ağlamıyorsun değil mi?
KADIN- Seni ilgilendirmez.
ADAM- Haydaa... Canım şimdi ağlayacak ne var?
KADIN- Ağlayacak bir sürü şey var. Ortada bir ilişki var mesela ve ne zaman bu ilişkiyi görsem ağlayasım geliyor.

(Haybeden Gerçeküstü Konuşmalar'dan)

Öyle yazıyorum olmuyor, böyle yazıyorum olmuyor. Avuçlarca, kovalarca cümlem var oysa. Ya kelimelere sığdıramıyorum içimdekileri, ya da kelimeler bana büyük geliyor. İçime atmışım, dışarı çıkaramıyorum. Bir düzgün yazamadı benim kalem; ya bitecek, hohlasam da ısınıp kıvama gelmeyecek kadar donuk, ya da şakır şakır akıp her şeyi berbat edecek kadar deli.

Bu doluluk hissi ne kadar boş.

İnsan öğreniyor azizim. Öğreniyor da, pek büyümüyor. Kendimden istediğim randımanı alamıyorum, değil ki başkasından...

Yazma isteğinin tükendiği ilişkiler mevzubahis.


(02 Aralık 2010, İstanbul)

*Görsel: Disappointed love, 1821 (Victoria & Albert Museum, London, UK )

4 yazmadan duramayan var!:

ne alakaysa resim bana "where the wild roses grow" klibini hatırlattı..

 

Hiç düşünmemiştim ama, aslında bayağı nokta atışı bir benzetme :)

 

kızlar çok mu vefasız? hiç derdin yokmuş gibi sana kendi derdimden çok az bahsedeyim. bir yıl boyunca bana hoşlandığı çocuğu anlatan, ki farklı şehirlerdeydik ve ben çocuğu tanımıyordum bile, kız arkadaşım her şey kötü sonuçlanınca beni suçladı. ben onu yanlış yönlendirmişim. herhangi bi yönlendirme yaptığımı bile hatırlamazken.kendisi ilişkimle ilgili en ufak bi kaygımı söylediğimde bana bitir, seninle çıkarları doğrultusunda beraber dedi.iki hafta kadar önce bunun tartışmasını yaptık.bana hoşlandığı çocukla görüştüğümü düşündüğünü söyleyince, ben artık koptum.(çocuğu sadece iki kere gördüm).ona ilişkimle ilgili yaptığı keskin yorumdan ne kadar rahatsız olduğumu, o da bana zamanında yaptığı hataların kaynağı ben olduğumu düşündüğünü söyledi.bi süre konuşmadık.şimdi facebook'ta yazdığı depresif bi söz için merak edip aradım, iyi misin diye. iyiyim, ders çalışıyorum deyip buz gibi konuştu.
hatalı ben miyim, iki tarafı da dinlemem gerek diyeceksin ama, deme lütfen :)

 

Hm. Güzin abla veya onun yerleştirmesi gibi hissettim kendimi. Bilmem, kızlar dengesiz işte; erkeklerden daha dengesiz evet. Ya da şöyle diyelim, erkeklerin dengesizlikleri daha normaldışı, o yüzden beni daha çok sinirlendiriyor.

Hatalının sen olduğunu düşünüyorsan öyle davran, yok kesin arkadaşın şerefsizse, o zaman bırak o uğraşsın. Ne diyeyim? Tek taraflı, bu kadar :)

Bir de acaba bunların bu yazıyla ilgisi ne?

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!