... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Elizabeth

Benden çok şey bekliyorsun, dedi Elizabeth. Ben de bir kişiyim sonuçta, beş parmağım var, takdir edersin ki beşi de bir değil üstelik. Kapasitem belli, e bu kadar demek ki. Zorlama artık beni. Hele duygusal bir şey, sakın bekleme. Benden gelen bu.

Elizabeth'le yürümeyeceğini işte o an anladım.

5 yazmadan duramayan var!:

=) olsun ama o hep senin yanında olacak.

 

Elizabeth'in kim olduğunu kimse anlamadı ve blogun sıkı takipçileri deliye dönmek üzereler :))

 
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
 

Bravo :) Lakin yorumu kaldırdım, çünkü bu bir sınav değil. Herkes anlayacağını anlasın. Elizabeth'i ne doktorlar, ne mühendisler neler neler sandı da hiçbirine vermedim gerçek kimliğini.

Şaka bi yana, Elizabeth insanların içindeki paranoyağı ortaya çıkarıyor. Çok acayip, çok alakasız kişiler sanılıyor Elizabeth ve hiç konuşulmayanlar onun sayesinde konuşuluyor, falan.

Baya iyi yani.

 

ahahhaaha =)
tamam o zaman ben de bir daha açık etmem kimliğini =))
bu arada pek iyi taktikmiş. ne de güzel alınmıştır insanlar hem kendi adlarına hem de başkaları adına, değil mi?
selam olsun elizabeth'e!

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!