... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Your own personal Sliding Doors

Sn. musterimiz, UU812616 nolu gonderiniz KOCATEPE subemize ulasmistir. Kargo mesai saatlerinde adresinize teslim edilecektir. 0272...

UU beybi. Aramayabilirdim ama aradım, dedim böyle böyle, bana bir mesaj geldi fakat ben kargo beklemiyorum. Öncelikle, Kocatepe neresi?

Afyon'muş efendim. "Kocatepe, Afyon, alan kodu 0272. bellatrix hanım değil mi?"

"İsim doğru... Bi dakka, soyad alabilir miyim? Özkan mı? Hahah, hay allah iyiliğinizi versin. İsim doğru, eğer eski sevgilimle evlenmiş olsaydım soyad da doğruydu vallahi. Hahah... Bu kadar olur yani!"

Yanlış olmuş, deyip kapatmak yerine bunu deseydim, çok ilginç olmaz mıydı?


(23 Aralık 2010, İstanbul)

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!