... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

(500)

que tu m'aimais encore,
c'est quelqu'un qui m'a dit que tu m'aimais encore.
serais ce possible alors?


_ Nobody loves Ringo Starr.
_ That's what I love about him.

Ayıp lan ayıp.

"As he listened, Tom began to realize that these weren't stories routinely told. These were stories one had to earn. He could feel the wall coming down. He wondered if anyone else had made it this far. Which is why the next six words changed everything."

İnsan uyarır. Der ki, bu filmi yalnız izleme.

Büyük küfür ettim. Belliydi, ama ettim yine de.
Sonra da dedim ki, ya ne olacağıdı bellatrix. Gene iyi oldu yalnız.


Vay amına koyayım.


(03 Aralık 2010, İstanbul)

3 yazmadan duramayan var!:

hahahah bende tek izlemistim bu filmi
onu birak bu cocuk cok basarili ve future heath ledger only more indie!

 

kameraya bakışı falan... evet.

 

o da bir spoiler olmaz mıydı

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!