... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

tıkaç.

yok ben bugün yalnız bir şey yapamayacağım. yemeği bile yalnız yiyemeyeceğim.
bazen geliyorlar böyle.

hadi bi gaz. hadi bi ittir. (ne ara bu kadar enerjisiz kalmışım ki?)

bazen yemek yemek için bile birinin beni ittirmesi gerekiyor. zaten boğazım ağrıyor günlerdir. alıştım sanırım, burun tıkalı, boğaz ağrılı, alıştım ki hiç sesimi çıkarmıyorum. şikayet etmiyorum. doktora da gitmiyorum. öyle, yemek filan yememi hiç engellemiyor artık bu durum. bana ne.

kolpa bir burak kut şarkısı olmasaydı "hiç kimsenin hiç kimseden ne bi farkı var ne faydası" derdim size şimdi, anlatım bozukluğunu yazıya dökmüş olurduk.

gençler, hadi ben kaçtım.
size iyi eğlenceler.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!