... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

ve yılan yuttu kuyruğunu.

şimdi mesela iş var tamam mı... sonra sen bi değişiklik yapsam mı diyosun... ama bunun için çalışman lazım, oturup bakınman lazım, cv güncellemen lazım falan filan, artık değişmesi gereken her neyse ona yönelik bir hamle yapman lazım. yapamıyorsun, zaman yok. zaman olsa, azıcık bir zaman, kafa yok. kafa kalmıyor. sürekli saçını çok sıkı toplamış gibi ağrıyor başın...

sen kendini başına oturtamazsan kimse oturtamaz, bunu da biliyorsun da... başkaları için heder olmak daha mı kolay geliyor nedir? belirsiz.

ben şimdi harry potter'ın son filmini izlemek istiyorum mesela. al filmi, ya da indir tabi, gel. fincana kahve koyarım gel, oturup saçma sapan izleyelim bunu. boş boş. maksat kafa boşaltmak mı, kendin için, kendini düşünmek için güç toplamak mı? tamam işte. e ben kime diyorum? belirsiz.

gidip bi evde oturucam ama, kaçta çıkıcam bakalım bugün. çünkü bugün işte heder olma günü. bugün evde sızma günü çünkü ben yine günlerdir uyuyamıyorum.

sen zamansızlıktan şikayetçisin, zaman dediğin elinden daha çok alınıyor sen şikayet ettikçe; daha fazla zamana ulaşmak için harcayacak zamanın yok, hooop geldi mi konu gene fakirliğe...

ve yılan galiba bu sefer gerçekten yuttu kuyruğunu, üstelik bunu bir şapka zannetme olasılığın giderek artıyor.

hoşgeldin, büyük.

2 yazmadan duramayan var!:

yaaa bacimmm.. cok alakasiz olucak ama.. hp ye gittin mi?
binde daha gitmedim.. biraber gidelimsss gitmediysen.

 

yerim seni :) gitmedim. sen geldiginde hala oynuyosa gideriz AYIp ettin...

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!