... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Asansörde olana ne esrar ne bişey...

14. katta uyuşturucu tarlası

NARKOTİK polisi, Ataşehir’de baskın yaptığı 14’üncü kattaki sera haline dönüştürülmüş dairede saksılar içinde uzun boylu marihuanalar ve halüsünojen magic mushroomlar (sihirli mantar) buldu. Yetiştirdiği halüsünojen magic mushroom (sihirli mantar) ve marihuanayı sattığı öne sürülen Vahdettin C.C., gözaltına alındı.

(...)

Vahdettin C. C.'nin Atakent Mahallesi, Ata-2 Sitesi, A-2 Blok, 14’üncü katındaki evine 29 Kasım'da saat 15.30 sıralarında operasyon düzenlendi. 1 artı 1 stüdyo daireye giren polis, adeta bir uyuşturucu tarlasıyla karşılaştı. Sera haline dönüştürülmüş dairede saksılar içindeki uzun boylu marihuanalar ve halüsünojen magic mushroomlar polisi şaşırttı. Yapılan inceleme sonucunda evde 163 kök halinde 98 gram sihirli mantar, 54 kök ayrı saksı içinde ekili marihuana ve 1314 gram esrar ele geçirildi.

Polis Bile Şaşkına Döndü video.mynet.com

Requiem for a Dream allahın emri zaten. Allahtan o film ve o soundtrack var, yoksa halimiz ne olacağıdı.

Apart from the obvious "hiiii insanlar esrar içiyomuuuş" kafalarıyla birlikte ben bu haberi görünce şey düşündüm. Asansör. Aslında bunu dün düşünmüştüm eve çıkarken ama şimdi tam yerine rastgeldi.

Mesela ben asansördeyken kimse beni bulamaz gibi gelir. Bina kapısıyla ev kapısı arasında kayıbım, karadeliğin iki ucu gibi. Girdim apartmana tamam mı, asansöre bindim. Ne olacak? Yapılabilecek tek şey -eğer asansörde olduğum biliniyorsa- bir şekilde durdurup ölmemi filan beklemek olabilir. Ya da tabi ki bir kata çekmeyi başarıp beni yaka paça dışarı çıkarırlar, o ayrı. Yoksa ben asansörde de odamda oturur gibi otururum, sıkıntı yok. Asansörde kalma deneyimlerimin hepsinde eşik değerinin üstünde soğukkanlılık gösterdim. Eğer yanımdayken asansörde kalırsanız bayılarak ölmemeniz için sizi bi güzel tokatlarım. Acımam.

Neyse, ne diyorduk... Ha, birilerinin peşimde olmadığını düşünelim. Diyelim binaya, eve biri girdi. Hırsız gibi örneğin. Ben asansördeyim yani başka bir boyut orası, napayım hırsızı? Ben bir şey yapamayacağım gibi o da bana bir şey yapamaz, ki bu ikincisi daha önemli sanki. Ya da deprem oldu, Mısır piramitleri Türkiye'den kaçırıldı... Bilmem, haberim yok, asansördeydim.

Bilmiyorum kavrama noktasına ulaştınız mı, yoksa bu da mı gol değil gençler. Neyse, olsun. Siz haberin devamı için şuraya bakın: http://www2.dha.com.tr/narkotik--atasehir-baskin-vahdettin-c-haber_126826.html , benim bu kafayı bir yastığa yerleştirmem gerek sanırım.

Hadi Allah rahatlık versin.

(04 Aralık 2010, İstanbul)

3 yazmadan duramayan var!:

o bir kere "olacağıdı" değil "olacağdı", rica edicem.

sen ben niye ataşehirde eve çıktım sanıyosun bellatrix...

o diil de bi de ağoğlunun bahçeli apartman daireleri vardı. ulan yoksa... o evler ondan mı o kadar pahalı acep?

 

ben onu olacağıdı şeklinde telaffuz ettiğimden, öyle yazdım. çünkü türkçe yazıldığı gibi okunan bi dil. ondan.

yok o daireler dikey yaşamlı, senin gibi yataylar için değil metus. dikey golf oynuyolar orda. 10 bin peşinle anca esrar alıyosun işte, o zaman "lan ben naaptım" diye sormuyosun.

sen şeysin heralde. pasif içici. kaçıncı kattı senin? 15? ısınan hava yükselir zira. hadi yine iyisin iyisiniyisin

 

asansör güzeldir, hatta özeldir. gerçi artık kamera koyuyorlar. hiç tasvip etmiyorum.

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!