... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

fındık faresi üstüne

Fındık faresi, aşk gibidir. Herkes hakkında konuşabilir. Birileri hakkında yazabilir, yazmıştır ve yazacaktır ve siz çokça okumuşsunuzdur o çok başarılı yazılardan ve çok anlattığınız bir şeye sonunda inanır gibi aynı, tanıdığınıza inanırsınız fındık faresini.

Lakin, ancak ve ancak bir yerde karşınıza çıktığında bilirsiniz, aniden, "işte bu o." İşte bu o, herkesin anlata anlata bitiremediği fındık faresi. "Demek buymuş" dersiniz, ne ufak, ne yenilenebilir, nasıl da fıtı fıtı kaçıveriyor, hızla, hapsetmek mümkün değil.

Ancak karşınıza çıktığında anlarsınız.

***

_ O kadar çok şeyi başkalarıyla yaptın ki hayatında; neredeyse hiçbir şeyin ilki değilim. Hayatına neresinden giriyorum? Ben birkaç yıl öncesinden girmek isterdim. O çok ortak anları beraber geçirmek.

_ O kadar çok şeyi daha yapmadım ki hayatımda; hayatıma tam orta yerinden giriyorsun aslında. Çünkü benim için orta, tam da bu yaş; ne çok genç, ne çok yaşlı. Tam kararında. Senin için tam kararında.

Daha yapmadıklarıma tanık olmak istemez misin?


* Tüm farazi diyaloglar bir yıllık bir devr-i daim içinde.

(16 Şubat 2011, Uludağ)

Görsel: http://www.astwood-herefordshire.co.uk/wildlife/wildlife.php

1 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!