... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Seni ne doktorlar, ne mühendisler kimler kimler sandı da hiçbirine vermedim gerçek kimliğini Elizabeth. Sanki çok matah bir şeymişsin gibi... Uzak bir arkadaşımın gözünün ucuyla bakar bakmaz çat diye söyleviyermesi kim olduğunu, beni biraz afallattı ama o anı iyi toparladım sanıyorum. Bir de kafamızın benzer çalıştığı blog takipçileri var tabi (Jane Jones ve -tabi ki- asluuu mesela) onlara da selam olsun.

Süpergüç senmişsin de haberimiz yokmuş Elizabeth, sen nelere kadirsin... Konuşulmayanların konuşulmasını Ali Kırca'dan bile iyi ve skandalsız beceriyorsun. Meğer gizemi çözen yine gizemmiş, bunu senden öğreneceğim hiç aklıma gelmezdi Elizabeth. Vay be. İnsan neler neler öğreniyor, neler kimlerden...

2 yazmadan duramayan var!:

1. aaladim..
2. cevresel faktorlerden dolayi dislanmis hissettim.. neyse.. elimizde olmayan seyler icin uculmiyelim. daha coooooooooook zamanlar olur bunlari kompanse edicek..
3. curiosity killed the cat u know, so keep on posting babe
birde 3 1/2 yapasim geldi: i find my love in portofiiiiiiiiiiiiiiiiino

 

selamlar bizden efendim. öhm. =)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!