... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Canavar Banavar


Portishead şarkıları solunum cihazı gibi, haa-huu-haa-huu-ağızdan aaaal-burundan veeer-ağızdan aaaal-burundan veeer... Ben kulaklıklarımı kulağıma iyice sokmuş Postishead dinlerken, yatağın altında nefes alıp duran canavarı merak ediyorum. Hatta o canavarı istiyorum. Canavar Banavar. Çok tatlı!

Nefes aldırıyor bana bu şarkılar, ağızdan, burundan.

Ooof, saat 5, mesai önümde, şimdiden bu kafa benim değilmiş meğersem.

Ha, görsel weheartit'ten yine. Çok tatlı!

Bi de Büyük Ev Ablukada dinleyin. Canavar onlara da var.

1 yazmadan duramayan var!:

offfff eve ulasinca bende dinliyim.. bir roads patlatmak lacim bu gece.. first class ticket imda var hazir..
bide: kucuk canavarciklari bende cok seviyorum onlar gorogorogorogoro diye ses cikartio mesela pacha bir kucuk canavircik
offf simdi de shuffle da satc theme song geldi offffffffff en iyi.. its been quite a while since i sold my soul to ga

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!