... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

...ve devam et :)

Bunu yapmayı gerçekten istemiyordum; öyle ki, Uludağ'da bir saatlik bir telefon konuşması sonrası içime oturan sıkıntıdan kurtulmak için kendimi ağır işe (bkz. kardan adamcık yapmak - sağdaki şekle bakınız) vermiştim, haldır haldır çalışayım da unutayım derdimi tasamı, arada yanan beynime buz kompresi yaparım, diye...

İstemiyordum ama işte şimdi oturmuş CV güncelliyorum kariyer.net'te! Ne çok şeyi değiştiriyorum; öğrenci değil mezun, 2.87 değil 3.06, bu sertifikalar ne sil-sil-sil! ve buna rağmen aklıma gelen tek şey, tek ama tek şey şu: "Sus ve yalamaya devam et!"

Çünkü her sayfada karşıma şu buton çıkıyor, tam basmalık:

Ben miyim fesat, ya da ben hep böyle miyim acaba, yoksa portakal suyuyla vişne suyu karışınca mı böyle oldum?

Adamcığı bi boka benzetemeyenleri döverim, ellerimle oydum girintilerini.
Benzediği şey şudur ama bizimkinin The Joker tandansının da farkındayım.

7 yazmadan duramayan var!:

yok yok için fesat değil kesinlikle =)
haydin hayırlısı!

 

Sağolasın, ama işte buz kompresi yapsak da yanıyor beyin, bu başvuru işin beyin tarafınaydı çünkü...

 

sağ gösterip sol çakarsın belki? aa kalpte soldaydı hem =)

 

haha şukunu yolladım şuşu. ben de aynı şeyi bu ispark'ın kampanyası olan "park et ve devam et" de düşünmüştüm. "lan lan" demiştim, "şimdi otopark yer altında, park et, yala ve devam et yapmasınlar" demiştim ehe

 

onurlu ben bu arada, corporate mailim login kalmış:)

 

haha ben ispark'a hiç dikkat etmemişim bak :) zaten ben size baka baka böyle oldum :))

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!