... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

In gettyimages I trust

Kaynak göstermemek içime dert oldu. Dergici adam sevmez çalma görseli, kes-yapıştır yazıyı. O yüzden ilan ediyorum: Blogda kullandığım görsellerin çoğu, gettyimages'dan alıntıdır.

StepS'ten kalma alışkanlık. Aslında, hepten ENSO'dan kalma alışkanlık. Bence şimdiye kadar yapılmış en çarpıcı ve kulağıma gelen kadarıyla da en başarılı Career Solutions afişi için bastırıp parayı almıştık görseli burdan.

Görselcibaşı ve yazıcıbaşı bendeniz, ondan sonra da hep fikir vermesi için dahi olsa ziyaret ettim bu siteyi. Hala da ediyorum. Bir görsel ararken çok zaman kaybediyorum (yoksa daha bile çok yazacağım yani!), bazen alakasız bir resme takılıp kaldığım, bir kenara kaydettiğim de oluyor. Ersin Karabulut'sal "tam da bu!"lar çıkarıyor insanın karşısına bu site.

Normalde resimlerin üzerinde yarı transparan bir logosu olur sitenin, estetiği bozmamak adına siliyorum onları olabildiğince. Yine de bir-iki tanesinde kalmış olabilir, fotoşop bilmiyorum çünkü hiç, elim ağır.

Durum budur yani. In gettyimages I trust, google images çöplüğünden sıkılanlara duyurulur.


Tabi ki kalbi de oradan buldum :)

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!