... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

26AUG2010 IST-TNX

TZX varsa (Trabzon), TNX de benim kafamda var; her Tnx yazıldığında bunu düşünüyorum ben. Her gün oraya gidip gidip geliyor gibi gibi.

Çok kullanılan günlük zımbırtılar bunlar.

Bir "ahaha" kafası var ki hiç dillendirmediysem beş kere demişimdir, hiç anlamıyorum lafın başında sonunda "ahaha" demeyi. "Sir, yes sir!" gibi bir şey; bi de alakasız bi sorma: Adaya geliyorum kuzen - gel ya haha. Aman ne sevindin geliyorum diye?!

Bir de şey var tabi, her şeye ahaha dendiğinde gerçekten gülündüğünü nasıl anlayacağız? Yalancı çoban hikayesi. Ben yüzümde hiç ifade değişikliği yaratmayan bir mesaja öyle, olduğu gibi cevap veririm. Gülüyorsam kahkaha atarım, kahkaha atma işareti yaparım (smiley sevmiyorum gerçi ama), dil çıkarırım, hınzır hınzır gülerim. Ya da dudak bükerim, :B bir zamanlar çok kullandığım bir işaretti. Mesela.

Herkes bir gün konuşma balonu olacak, iki nokta bi parantez.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!