... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

ağırlığınca fıstık

Seyahat çantasında ya da başka bir araç gerecinde değilim, gerçekten değilim. Şuraya girdim gireli, benden önce herkese verilmiş olan hakları alamamış olmama ve sadece beni es geçen birtakım olaylara dahil olmamış olmama da çemkirmiyorum. Zaten olay benim çantam da değil, kesilecek maaş da benim değil.

Ama sinir oluyorum bazı üsluplara arkadaş, zorla mı?

"Ben de Kartal'da oturuyorum, ayağım çok ağrıyor, o zaman ben de spor ayakkabı alayım kendime."

O spor ayakkabının içine 3 tane Etik Kurul Başvuru Dosyası sığdırdığın gün bu analojiyi yapabilirsin. Aksi takdirde komik değil, gülünç olursun.

Adam olmak "parayla" değil ya.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!