... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Seçilmiş kişi sizsiniz, ya da...

Tekerleme söyleyebiliyor, rengarenk yazılmış renk isimlerini renklerine takılmadan yazı olarak okuyabiliyor ve şu aşağıdakine bir anlam verebiliyorum. Bir bilmediğim beş vakti namaz! Ona da ihtiyacım yok, birazdan nedenini söyleyeceğim, siz şuna bi bakın hele...



Sanırım ben seçilmiş kişiyim (en azından "certain people"dan biriyim, o belli bişi). Yakında mesihliğimi ilan edip hepinizi "benim gönlüm sarhoştur yıldızların altında" dinine katıcam, amblemimiz de olucak, yıldızlı filan. Yeni nesil din böyle kanka, hafiften hipster tarzı... Dinimi yaymak da çok kolay: Share if you understand it!

2 yazmadan duramayan var!:

Bir e mail düzenle "bu dini on kişiye yaymazsan çarpım tablosu gibi çarpılıcaksın!!" şeklinde mini bir tehditle süsle ben de yaymana yardımcı olurum meraklanma. Hayatım boyunca bi halt olamadım bari iyi bi mürid olayım :) mürit miydi yoksa dur bi gugıllayıp bakim ne olacağıma.

 

e-mail yok, blog postu var Vladimir :) Bizim dinimiz zorlama dini değil, gören gelecektir zaten :)

Sanırım mürit olacak o.

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!