... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Ben demedim, başkaları söyledi.


Uzun zamandır üstünde çalıştığım ama dağınık çalıştığım için çabucak bitiremediğim iş, dün gece itibariyle sonlandı. Birtakım değişiklikler olabilir, bakacağız. Ama bitti iş. Site açıldığında, dünya aleme duyuracağıma emin olabilirsiniz :) Böylece, ilk websitesi içeriğimi yazmış oldum ve tevazu göstermeden diyebilirim ki oturtmaya çalıştığımız konsept, müşteriyle konuştuğumuz dil güzel oldu. Bunu ben demiyorum, şirket sahipleri söylüyor.

Bundan bir süre önce Tsum'la konuşuyordum. Bir hikayeyi anlattığım beş kişiden biri ve aralarındaki tek erkekti. Bir erkeğe anlatıp fikrini alana kadar sonsuz sayıda kızla konuşabilirim diye düşündüm, bu da hiç iyi olmazdı hikayenin içindekiler için. Tsum dinledi, dinledi, bana hak verdi, diğer taraf adına açıklama yaptı. O mu söyledi, ben mi konuşurken buldum bilmiyorum en çok kırıldığım şeyi, ama buldum sonuçta. Onu bulduğum zaman da kırgınlığımın etrafını çevirmek ve daha çok üstüme bastırmamak için gerekli önlemleri alabildim ve daha iyi oldum. Bundan sonra, hayatta tamamen yalnız olan karşı taraf düşünsün.

Sonra, Tsum bana yaptıkları işten bahsetti. Bir film çektiler ve ilk filminde reji asistanı olarak çalıştı. Kendi deyimiyle er de oldu, general de, bunların iç içe geçişinden ötürü şaşkın da oldu; güçlü de, güçsüz de... Ama oldu ve bitti ve tüm süreçte zamanını 35 yaşlarında bir kadınla çalışarak geçirdi. Sahiplenici, bağlı, kıskanç, aklı selim, dolu, tutkulu, entellektüel bir kadınla; tıpkı bir önceki işinde olduğu gibi. O kadınların, bağlandıkları insanları başkalarına daha çok ilgi gösterirken gördüklerinde çok mutsuz olduklarını anlattı. Ve bunu açıkça söyleyecek kadar özgüvene sahip olduklarını. 35 yaşına geldiğimde o kadınlardan biri olacağım galiba, diye düşündüm.

Tsum şikayetçi değildi, ama ilginç bir şey söyledi: "Onlarla bu kadar zaman geçirdikten sonra dönüp 19 yaşında bir kızla ne konuşacağım ben?" Liseye dönüş gibi bir bakıma, neden aradın/aramadınlar, bakış açıları ve dertler o kadar farklı ki. Böyle olması normal, ama farklı ve daha yorucu artık karanlık tarafı görmüş olan adam için.

"Şimdi seninle oturduğumuz bu yerden kalktıktan sonrası için de aynı şey geçerli."

Bunu da ben demedim, Tsum söyledi.


(25 Ağustos 2011 Hisarüstü - 02 Ekim 2011 Gayrettepe)

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!