... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Anne ben satanist oldum!

Dilim pabuç kadar olduğu ve herbişeye verecek cevabım olduğu için, bu sefer de kendimi satanist ettim. "Neettin neettin?!" demeyin; önemli olan niyet.

Ah gazeteciler, ah canımlar; size laflar hazırladım gelin böyle...

1. İstiklal'deki kiliseye 1-2 kez girmişliğim var. Ayine gitmedim ama gitmiş kadar oldum. Mum falan da yaktım. Brrr... Bişi dürttü bak.

2. Valla ben yıldızı figür olarak pek sevdiğimden, yıldızlı kıyafetlerim var. Doğru açıdan bakınca o yıldızlar illa ki bir (ya da iki) dairenin içine düşüyordur. Sonracıma, aksesuarlar da cabası. Mesela küpeler, ah o küpeler, insanı dinden, allahı insandan çıkarır alimallah.

Bugün sokakta içinde yıldız olan halka küpe takan kız gördünüz mü hemen satanist diye çıkaracaksınız haçı sarmısağı. Aklınızda bulunsun da.

3. Ohhooo... Ben 3 tane adamla allahın unuttuğu bir yere gittim. Hem de iki kere. Elektrik yok, su yok (denizi saymazsak), trafik yok, telefon yok, yatak yok, e vallahi bizim yatacak yerimiz yok!

4. Bi Anton tanıyorum; o da Anton Sikibinton. Szandor bilmem, sazan bilirim. La vey de vaveyla gibi bir şey olsa gerek. Sonuçta, kişisel olarak tanışmadık bu amcayla, sadece simaen...

5. Satanistlerin çoğunun kafası karışmış hacı, şeytana tapan adam naapsın haçı? Tabi ki takmıyorum.

6. Ben yiğit, mert ve güçlü demek olan ama aynı zamanda Kafkasya'da açan bir çiçek anlamına gelen Metallica'yı dinliyorum, sayılır mı acaba? Hadi be hafız...

O diil de bi Rammstein vardı o nooldu?

7. Kasetçi: Kaset alım satımıyla uğraşan kimse. Bulsam giderim retro retro. Bu satanistler çok retröretrö canım.

8. Yayın organı gibi ama değil gibi. Yok, probabiliteyi okumuyorum. Onu okuyacak kapabilitem yok. Fotokopiye para vermeyi üniversite son sınıfta bıraktım hem, öyle bi para harcayabilitem de yok. Galiba benim bu durumda satanist olabilitem yok be ya.


Aah ah, naaptım ne ettimse olduramadım, o zaman sana geliyorum, YARABBİM!

2 yazmadan duramayan var!:

he haç takıyorsa ve metal müzik dinliyorsa kesin satanisttir. ayrıca satanist dediğin insan kültürlü olmalıdır, okur yazar bir kişilik olmalıdır :D off iyi güldüm ya okurken, kasetçi yorumunu da sevdim

 

ben de yazarken çok güldüm :) çok teşekkürler!

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!