... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Mutlu!

Bugün Mrs. Lovett sayesinde Malt'ın yeni albümünü (ne kadar yenidir bilemiyorum tabi) duymuş oldum, döndürüyorum deminden beri soldan...

Mutlu dinlensin mutlaka.

Oynadıkça yerine geliyor havam
Söyledikçe gerçek olacak
Ben mutluyum ulan!
İnan, inan, inan...

Bugün buna inanmak daha kolay. Vec sen nelere kadirsin! (ne manyak karısın demek bu)

Vec beni bırakıp İngiltere'ye çalışmaya gidiyor, çok fena. Ben onun Alice'i hala geri vermedim, o daha fena. Kız buralarda olmayacak, el altında veya MiniMüzikhol'de bulunamayacak bayağı uzun bir süre, vesaire. Tek tesellim, aynı communicator'dan ona ulaşabilecek olmam dakika başı :) Onun da "Vec selam söyledi millet" insanı olmasını istemiyorum çünkü.

Dün akşam bilgisayarımın her daim önünde duran masa takvimime bir not alacakken başka bir yazı fark ettim orada: "Vec L.A.den dönüyor. Paarteeey!" ve şekiller, süsler. Sonra sayfayı çevirdim, başka bir yazı, başka bir renk, bir not...

İşte böyle şeyler ama bir kısmı bana kalsın:




Ve daha bir sürü - yılın tüm haftalarında!
Bir tek yılbaşı eksik kalmış; bunu bir işaret sayıyorum?

Vec; dilerim ki İngiltere'ye gitmeyi neden bu kadar istediğini sana hatırlatacak kadar, öğrencilik günlerini aratmayacak kadar çok mutlu ol inşallah yareppim amin :)

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!