... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

-1

ilk defa sabahtan akşama bir kişi blogumu takip etmeyi bırakmış. üçün beşin hesabını tutabilecek kadar az insan olunca dikkat çekiyor tabi.

aa, üzüldüm ya. çok değil ama bi üzüldüm yani. kim olduğunu bilmiyorum bile, farkında değilim. çok garip diil mi, sanki birini gücendirecek bir şey yapmışım da hıhh demiş gitmiş gibi hissettim. ama baktım sabahtan beri hep kendimle ilgili yazmışım, hadi iktidara filan laf soksam başımız belaya girer diyecekler :) mesela.

belki yaza yaza bıktırmışımdır. o olabilir bak :)

2 yazmadan duramayan var!:

ayıp ediosun ama ben yorum yapmasamda hep takipteyim :( bundan sonra yaparım :(

 

başım üstüne :) kim olduğunu bilmiyorum zaten...

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!