... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Kelebek Etkisi

Dünya'nın bir yerinde bir kelebek kanat çırpsa, bir başka yerinde fırtına çıkar. Mış.

Belki çırpınmıyorum ama, kanat bile çırpmadığım söylenemez. Kanat bile çırpmadığım söylenmesin diye (kendi kendime söylemeyeyim diye) hiç karşılığını görmeden bir denedim; bir kanat çırpışı uzağa gittim. İki denedim; yumurtaya tık tık yaptım, bakalım kabuğu sert mi, diye. Üç denedim; kapıyı zorladım biraz, kendimi kırdım, bitti.
*
Ben kanat çırpınca hiçbir şey olmadı. Kelebek kadar olamadım şu dünyada?
*
*
*
İnşallah bir bahanen yoktur da, yarın öbür gün geri döndüğünde burada olmamı beklemezsin.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!