... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

arresting development demişler ama time is running out çıktı bu

İçim giderek baktığım bir saat var, internette sörf yapmayı sevmeyen biri olarak nasıl buldum bilmiyorum ama bir şekilde karşıma çıktı işte.

Çok güzel değil mi?

Tasarım işi olsun, orijinal olsun, sırf benim olsun diye takıntılarım yoktur ama bu saati istiyorum. Bilmiyorum ki nasıl elde edilir, alanı belirsiz satanı belirsiz. Bi gün çok param olursa yaptıracağım kendime aynısından diyelim bari :)

Kaynak:
http://www.yankodesign.com/2008/03/04/arresting-development/

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!