... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Twitter, bazen uzakları yakın edensin.

Sosyal ağların zaman kaybından başka bir şey olmadığını söyleyenlere diyecek tek bir şeyim var: Bazen, iki kişi arasındaki mesafe bir zıvana uzunluğundan fazla olduğunda ve aslında o mesafe kısa olduğunda da çok tanışmış sayılmadığınızda, o burun kıvırdığınız sosyal ağlar sizi tanıştırıyor, yakınlaştırıyor, güldürüyor, ortak ediyor. Öldürmezse, güçlendiriyor.

Twitter, bazen uzakları yakın edensin.

O zaman bu kadeh cömo'ya gelsin.
Şerefelerimle efendim.

6 yazmadan duramayan var!:

bu yazdığını bugün ben de düşündüm. sonra yok lan dedim. sonra aslında doğru dedim. sosyal ağa sempatim oluştu. yazıyı okuyunca daha da güçlendi

 

Bence ince bir çizgi var arada, yanında canın dostların varken fıldır fıldır sosyal ağ arıyorsan bir sorun var demek olabilir :) Kolu kaptırmadığımız sürece bence sorun yok.

 

şöyle bir foto takıldı gözüme bugün :) http://i.imgur.com/XNrlm.png

 

Hahah, buna benzer bir şey geçenlerde de görmüştüm, eskiden mail gelince sevinirken, şimdi mektup alınca şaşırıp coşmalı bir karikatür...

Bir de bunun bir derece üstü var, yazı çok ilgili olmasa da, görseli beğenmiştim: http://bellatrixbegins.blogspot.com/2011/02/cay-ustune-cay-keyfi.html

 

yazı da güzel görseli de ;) ben haylice sosyal ağa batmış olduğum için dikkatimi çeker oldu bu şeyler, algıda seçicilik işte. dün bir yazı okudum. tablet kullanıyorsan dipnot'un bu sayısında mevcut. kullanmıyorsan internetten bulmaya çalışıyım

 

buldum buldum. yazını da link paylaşma yeri yaptım, kusura bakma

http://www.dipnot.tv/12229/Bir-tikta-tanisiliyor-bir-tikta-asik-olunuyor-bir-tikta-evleniliyor-her-sey-bir-tika-bakiyor.aspx

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!