... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

İbretlik bir grafik kardeşim, teşekkürler.

Bir arkadaşın paylaştığı karikatüre baktım bugün:


Bunu çizen adam hayattan ziyade feysbuku çok ciddiye alıyor gibi. Hani var ya "feysbuk amele doldu yea" diye Twitter'a saran, umudunu Google+'a bağlayan, birilerinin yazdığı sanki öte edebi kalitede olmak zorundaymışçasına "ay ne saçma", "ay ne banal", "ay ne çok yazıyo" diye sürekli yorum yapan tipler... Hah, galiba bu da onlardan biri.

Oysa bence tam tersi olmalı bu eğrinin. Feysbuka bi cümle yazmak için o kadar düşünen adam kendinde değildir zira.

2 yazmadan duramayan var!:

Bunlar vakit geçirme çerezleri aslında. her şeyde ilk başta biraz fazla oyalanma olabilior sanırım ilk heves ile ama sanırım sonradan azalması normali.

bugün facebookta ilk defa hesap açtım daha fazla direnemedim. buna da bir karikatür yapabili rmiydi bu arkadaş acaba? :D

 

Böyleleri gerçekten var ama, hiçbir şey yazmamayı daha havalı bulduğu için kendini özellikle tutan, ketum duran ve kırk yılda bir kendini zeki gösterecek bir cümleyi -o da belki- paylaşan insanlar... İşte asıl kendinde olmama hali o bence.

Hayırlı olsun Vladimir, güllü dallı profili olan sen değilsindir diye tahmin ediyorum :) Hemen ayrılman lazım o şahıstan bir şekilde. Parantez içinde Vladimir mi yazsan acaba? :)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!