... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Tori Amos'la başlayıp bilmeceyle biten yazı.

Yonja mıydı neydi, Alanis Morrisette dinleyen birkaç arkadaşın profilinde hep aynı isme rastlamıştım: Tori Amos. Kitapçı sitelerin "bunu seven bunu da sevdi"leri veya illa ikili almak zorunda olduğunuz ve o yüzden aslında cebinizden aynı paranın çıkmasına neden olan bir-şeyin-içine-giymelik renkli atletler gibiydiler. Bir tek ben Alanis Morrisette'in her ruh halime uygun en az iki şarkısını sayabilecekken, Tori Amos'u dinlememiştim hiç. Nedeni basit: Kadının korkutucu bir sesi ve tipi vardı.

Sonra düşündüm, eğer ben Cate Blanchett'ı veya bir süre onunla aynı kişi olduğunu sandığım Tilda Swinton'ı bir filmde görüp izleyebiliyor ve korkmuyorsam, Tori Amos'u da pekala dinleyebilirdim.

Sonuçta, dinledim ve karar verdim: İnsanların bir bildiği varmış.



Bunu seven şunları sevdi: Precious things, angels, crucify, tear in your hand, bliss ve tabi ki winter.

A Sorta Fairytale çok yeni bir şarkı değil, ama bence çok tatlı ve benim geniş olmayan klip repertuvarımda yer alan iyi bir klibi var. Bir de çok güzel sözleri elbette...

...and i'm so sad
like a good book
...

Bu sözler bana vaktiyle Booklover'da gördüğüm, Kylie Stillman'ın çalışmalarını hatırlattı. Özgün, hoş ve oyulanların kitap olduğunu düşününce, biraz üzücü çünkü. Başka tür bir üzücülük olsa da.

Bir soru da aklıma gelmiyor değil: Kitap mı ağaçtan, ağaç mı kitaptan çıkar?

Fazlası için: http://booklover.tumblr.com/post/10271566895/danceabletragedy-kylie-stillman-from-the-trees

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!