... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Martini's Night In

Hamile kaldığımda vazgeçeceğim şeyler beni korkutuyor. Mesela bu akşam canım inanılmaz derecede martini çektiğinde, bunu en az 9 ay boyunca içemeyecek olmanın ne kötü olacağını düşündüm. Tabi bunun daha öncesi (hamile kalmaya çalışma halleri), daha sonrası (emzirme falan) var, ve hayatımda martiniden daha çok yer kaplayan şeyler de... Brr, ürpertici.

Seni tanımıyorum ama, bunu yaptığıma değsen iyi olur fasulye.

Oh.
Fashion's Night Out for you @ Nişantaşı, @Bağdat caddesi, @İstinyePark
Benim içinse Martini's Night In @Levent, belki de son kez.

Yeni evimizi tuttuk.

4 yazmadan duramayan var!:

Hahaha bu 1,5 lt. lik Martini şişesi midir ? Yoksa Gordon mu küçük ??

 

İkisi de değil :) Gordon's şişesi normal boyunda, 70cl. Martini 1 litre :)

 

Kime göre normal, neye göre normal, benim için normal boyut 1 litredir :)) Bu böyle bilinsin...

 

Tamam, söylerim Gödekoğlu'na bi dahaki Martini'mi de normal boyda getirir :)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!