... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

mumford & me

...
and my head told my heart
"let love grow"
but my heart told my head
"this time no,
this time no"



or just the opposite.

and I told my head to shut the fuck up.
I told my hand to cross fingers.

we will have quite a story to tell when it happens.
we both will.

2 yazmadan duramayan var!:

... o zaman, Tarkan'dan kış güneşi gelsin.

Twitter'da farkında olmadan beni mention etmişsiniz.
İyi ki de yapmışınız.
Yarım saattir blogunuzu okuyorum. Eğer profesyonel olarak yazmıyorsanız, harcanıyorsunuz.

Her ne kadar, gaz vermek ya da asılmak gibi görünse de, tamamen içten gelerek yazılmıştır.

Arz ederim.

 

Bunun üstüne kış güneşi gelmesin :)

Ne zaman mention etmişim, neyin içinde?

Profesyonel olarak blog yazmıyorum, ama başka çalışmalarım oluyor ve olacak. Bir gün yazmaktan başka hiçbir derdim olmamasını diliyorum.

Paniğe mahal yok, hiçbir şey gibi görünmüyor yorumdan başka :) Yorumlarınızı eksik etmeyiniz, saygılarımla.

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!