... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Porche 911 ve diğerleri

Aslında ben daha dün "büyüyünce bi vosvos minibüs alıcam" demiş insanım, arabayla hızlı giderim ama hızlı arabaya özel bir ilgim hiç olmamıştır. Yine de aşağıdaki reklam oldukça başarılı. Porche 911 de başarılı hatta, diyebilirim ki bu hava atmak için alınan kırmızı Ferrari'lerden çok daha şık duruyor. Pek tatlı, Allah sahibine bağışlasın.

Diğer iddialı Porche reklamları için bkz: http://bloganubis.com/2010/01/04/best-porsche-ads/

Reklamlarda başka markaların gerçek isimlerini vermeme konulu rekabet kuralı bir tek bizde mi var acaba?

4 yazmadan duramayan var!:

şu da hoşuma gider benim:

http://img507.imageshack.us/img507/4475/picture0128wc9.jpg

 

İyiymiş :) Ferrari'sini satan bilgeye pek kılım. Neden satıyor, o kadar dünya halinden elini eteğini çektiyse? Zekat olarak versin, ne bileyim...

Bu reklam sayesinde bu sorumun yanıtını bulmuş oldum, kitabı da okumama gerek kalmadı. Hah!

 

Aslında satmayacakmış da "bilgelik yolları zorlu olur, arabanın da altı alçak" diyip satmış öyle diyorlar.

Benim de geçen hafta gözüme takılmıştı kitaplığımda, "okumaya devam etsem bi ara" demiştim kitaba.

Bu arada reklamda rakip markalara sataşamamak da bize özgü sanırım. Gerçi öyle bir durumda çirkefleşirdik muhtemelen.

Şu da şahanedir bana göre.

http://b-u-r-o.blogspot.com/2009/01/reklam.html

 

Gerçekten? Ben bu kitaplara dayanamıyorum genelde, çok eyyamcı oluyorlar. Yani, "canını sıkma" demek gibi bir şey, abi, ben biliyorum onu ama bana "nasıl?"ını söyle. Oraya gelince tıs.

Reklamlara gelince... Ne dersin bilmem ama SUBARU'nunki çok pis kapak olmuş bence :) Ayrıca araba da güzel ki :)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!