... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

thinking on you in the final throw

birden yüksek sesle "ben bu adamı istiyorum" dersin, tonlaman "ben bu adamı istiyormuşum!" der gibidir. afallarsın. şaşırırsın fark ettiğine / şimdiye kadar fark etmediğine.

hiçbir yasak elma ısırılmamış gibi olmaz sonradan. ve sen sadece ısırmak istiyorsundur onu, alıp eve götürmek değil. öyle değil.

sonra o ısırdığın yerden sararacağını, çürüyeceğini bilerek istiyorsundur. oysa... öldür kendini, daha iyi.

suçluluk... ve yapacak bir şey yoktur, ev boştur; dünya yıkılmış, komşular hiçbir şey fark etmemiştir. kendine okkalı bir küfür sallayıp sağına döner ve uyursun.
(03-04 Kasım 2010, İstanbul)

3 yazmadan duramayan var!:

crush
infatuation
ask-i memnu

 

yoruma bak yoruma. 6,5 yıl sonra da güldürdü. seni çok seviyorum garip kadın!

 

<3 en alakasiz AMA dusundurucu yorumlarla.. since 2010 -> Filter validation/Bella.
Ben de ss!

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!