... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Sıradan bir doğumgünü yazısı

Bu sevimli bir yazı değil, önceden uyarayım. Mutluluk eşiğimi geçtiğimde eminim daha iç açıcı bir yazı yazmak gelir içimden


http://entel-dantel.blogspot.com/2010/04/bazen-boyle.html

Ben yazmadığım için değil, ben yazabileceğim için çok kıskandım.

Ama bir ekleme yapabilirim ki uyandığımdan beri beni dürtmekteydi...

***

İyi ki doğdun, dedi. Sizi seven bir adamın doğumgününüzü kutlayışı farklıdır. Hangi saatte doğduğunuzu bilir, hiçbir şeyin sesinizi duymasına engel olmasına izin vermez, siz mesaj atmasını tercih etseniz bile.

Bilirsiniz ki yanınızda olsa size sarılacaktır. Kendisi için değil, sizin için sarılacaktır sımsıkı, siz bırakmadan bırakmayacaktır asla.

Ve siz aslında başkasına sarılmak istemektesinizdir ki işte bu, çok suçluluk duygusu dolu ve çok çözümsüz bir durumdur...

***

İnsanın kendini alabildiğine sıradan hissetmesi en sıradan olmaması gereken anda dahi... Çok fena. Sıradan olmamak bir fiil değil, durumdur ama ben bir andan, bir günden bahsediyorum, tüm ömürden değil. Işıkların altında olmak gereken bir zamandan bahsediyorum. Gereken. İnsanın kendisine gerekir bu an. Bu doğumgünü olabilir (benim için önemlidir doğumgünü), saçımı kestirdiğim ilk gün olabilir, okulun ilk günü olabilir, bir adamın ("o" adamın) bana ismimle hitap ettiği ilk gün olabilir... Olabilir de olabilir. Ama olmalı.

Kendime bir söz versem, desem ki ben "tabi ki"ler insanı olmayacağım, hayatımızda en çok eksikliğini hissettiğimiz bir günü yaşamak için plan yapmayacağım, şimdiden tee gelecek yıl için ve hem de karşımdaki adam için, hiç!

Biliyorum tutamayacağım bu sözü. O zaman, tutulmayan sözlere içiyorum bu haftasonu; 25 yıllık sıradanlığıma bir doğumgünü daveti konduruyor ve aslında sadece kendime içiyorum.

Şerefe!


3 yazmadan duramayan var!:

evet, daha iç açıcılarını da bekliyoruz tabi. güzel, huzurlu, mutlu, dolu dolu bir yaş diliyor, ben de kadehimi (sabah okuduğum ve çay içtiğim için kupamı daha doğrusu) yeni yaşına kaldırıyorum! :)

 

çok tepem atıktı be ama içimi bi buraya döktüm, bi de bunları yazmama sebep olan şahsa çemkirdim, rahatladım :) bugün güzel bi gün olacak şüphesiz! (bu arada tavsiyenizle aura pera'ya gidiyoruz :))

 

aaah süper, umarım eğlenmişsinizdir! :)

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!