... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Eksen 21 derece 42 dakika

Bu akşam Radyo Eksen'de, saat tam 21:42'de çalan şarkıyı bi bulsam başka bir şey istemiyorum.

21:42'nin de içinde bulunduğu birkaç dakikada kan basıncım düştü, arabam yavaşladı, 25 yaşımı bitirdiğimi idrak ettim, kocaman mutlu oldum (bunun yaşımla hiç ilgisi yoktu), bir karar verdim, hafifledim, dün tuttuğum dileğin gerçek olacağına inandım, eve gidip kuzenimin hediyesi Küçük Prens'li pijamalarımı giyip güzel bi film izlemek istedim...

İzlanda'da volkan patlamış. Size bir şey diyeyim mi, Küçük Prens hala yaşıyor ve yanardağlarını (sönmüş olanları bile - ne olur ne olmaz) düzenli olarak süpürüyor olsaydı bu olmazdı.

Yine de avunabiliriz: Belki de sadece çiçeğine veya günbatımlarına fazla kaptırmıştır kendini...

3 yazmadan duramayan var!:

yüzeysel yorum: aaa benim de küçük prensli pijamalarım var! :) şarkıyı bilmiyorum ancak o pijamaların bile mutlu edici bir etkisi var bence.

 

22:52 Cake - Never There
22:48 Moby - Find my baby
22:43 Bob Marley - Punky Reggae Party
22:38 Ocean Colour Scene - River Boat Song (The BBC Sessions)
22:35 Carla Bruni - Those Dancing Days Are Gone


bunlaradan biri

keske daha fantastik birsey isteseydin

 

"Şimdi ben bir generalde martı olmasını emretsem..." saçma olmaz mıydı?

Çok normal, çok insani şeyler istiyorum; fantastik değil hiçbiri.

Ama hiçbiri olmuyor, bu yorumumu okumayacak olan Adsız arkadaşım, sana diyorum.

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!