... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Çiköfte

Bir aile saadeti gününde daha, yediğimiz en başarılı çiğköfteciye doğru yürüyüşe geçtik annemle. Kaçtır gidiyorum, slogana ilk kez dikkat ettim: Dünyayı Saran Lezzet.

Bizim çiğköftecinin de İstanbul ve çevre illerde hatırı sayılır miktarda şubesi var ama yine de höeh! demekten kendimi alamadım. Herkes ne kadar iddialı yahu!

Alttaki -keşke hepsini bitişik yazsalarmış- bayimizolurmusuz ayrıca dikkatimi çektiğinden, aldım koydum buraya.
Bu arada orada otururken annem, sevgili ofis arkadaşlarımın bana aldığı kitap ayracının ne kadar iyi düşünülmüş ve esprili olduğundan dem vurdu ve "insanlar neler buluyor" diye şaşırakaldı. Sevgili çiğköftecim de "gerçekten çok şaşırtıcı değil mi" dedi, "mesela kocaman demir uçak, nasıl uçuyor?"

Böylece asrın geyiğine varınca, yeterince komiklikli şakalı bir gün geçirdiğimize karar verdik ve eve döndük.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!