... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Sandıklı Baza Analojisi

"Şimdi sana bi analoji yapacağım, ne alaka diyeceksin ama... Bu bizim yaptığımız iş aynı baza almak gibi. Alacağın şey baza sonuçta, değil mi? Ne kadar zor olabilir, sandıklı baza işte, kaldırıyorsun açılıyor, kapanıyor, hadi bir de kilidi olmasına dikkat et ki kafana düşmesin, o kadar değil mi? Değil işte. Mesela ben bir daha baza alırken, o üstteki, üstüne yatak koyduğumuz parçayı tutan ne var, ona bakacağım. Çünkü onlardan ikisi, iki kez kırıldı bir yıl içinde ve ben şu an yatağımda yatamıyorum. Demek ki neymiş, baza alırken nelere dikkat edeceğini aldıktan sonra öğreniyormuşsun. Önce kaza, sonra yasa.

İşte bizim yaptığımız iş de aynen bunun gibi. Bir kere sıçarsan anlarsın neye dikkat etmen gerektiğini.

Ve işte tam da bu yüzden ben anlıyorum artık bu işi neden yapmamam gerektiğini.

Çünkü biz hiç sıçmadık daha."

3 yazmadan duramayan var!:

o zaman ben bir amca yorumu yapayım: "tecrübe, yenilen kazıkların toplamıdır" :P

 

Kime yeniliyor o kazıklar? :)

Kendi kendimi tekrarlamak istemiyorum ama Jane Jones, arandın. Ben de sana bi Türkçe hocası yorumu yapayım madem:
http://bellatrixbegins.blogspot.com/2010/09/edilgenlestirilinmeler.html

 

amcaya yeniliyor. ben konunun dışındayım :P

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!