... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Sinir hoplatan gazetecilik anlayışı

Kırk yılda bir bi gazete çektim önüme uçağı beklerken, sabah sabah sinirim hopladı.

Şu sağdaki kalitesizlikte bir dergi çıkarsam, uyku uyuyamazdım yemin ediyorum. Altı ayda bir veya her gün fark eder mi?

Konulara hiç takılmayın, magazin gazetesi bu. Ben sadece baskıya giydiriyorum şu an. Bu gazetenin editörü, patronu ya da her neyse, bu gazete böyle çıkacağına hiç çıkmasın demiyor ya, bu rahatlık beni gerçekten çok şaşırtıyor.

Bir meslek hiç bu kadar ciddiyetsiz icra edilmemiş olabilir mi?

2 yazmadan duramayan var!:

"0 hata" ile çalışmak imkansız değildir ancak zordur. Baskı değil salt, günlük gazetelerin içinde öyle hatalar var ki gören göz bilen gözden daha tembel kalıyor. Bu ise alanen yapılan bir icraat nitekim.
Hem gözlerini kısıp bakarsan bir sonraki sayıyı da görebilirsin :)

 

Şaşı bak şaşır! :)

0 hata beklemek ne haddime, okunabilir olsun yeter diyorum. Dilbilgisidir, anlatım bozukluğudur takılmıyorum bile ama bu da düpedüz terbiyesizlik yahu.

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!