... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Help?Desk

HP, IBM'i arattı bildiğin. Sonra kızınca 'kızdı' oluyor.

Herkes bildiği işi yapsın, veya oturduğu sandalyeyi işi bilen birine bıraksın ortada bu kadar kalifiye işsiz varken!

Şimdi... Ben bilgisayar veya yazılım gurusu sayılmam (Erinç kardeşimi tenzih ederek söylüyorum bunu:)) amma velakin hiçbir ayarla oynamadan 3 kez bir sayfayı açıp kapamanın, sorun her neyse onu çözmeyeceğini biliyorum.

Bana "varsayılan ayarlara geri dönelim mi?" diye soran helpdesk zavallısı kızcağıza "hangi varsayılanlar?" demenin çok saçma olmadığını da biliyorum.

Neyin varsayılanları diye soruyorum kıza yahu; hangi ayarı değiştiriyorsunuz, outlook kontaktları mı gidecek, explorer sık kullanılanlar'ı mı, görüntü ayarlarım mı değişecek; bilgisayar toptan fabrika ayarlarına mı dönecek yoksa?

"Sizi anlayamıyorum." diyor cevap olarak. "Anlayan birine sorun o zaman" dedim. Nitekim MS Office ayarlarıymış bahsettiği. Dönün o zaman ne soruyorsunuz, dedim, nedir yani word açınca siyah üstüne beyaz mı yazacak? Nitekim bir değişiklik de olmadı.

Hayır hayır, anlamıyordu çünkü kızdı demeyeceğim, hayır.

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!