... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Nilüfer.

Cumartesi gecesi Studio Live'a Pin-Up dinlemeye gittik. Neden, çünkü basçısı kuzenin arkadaşıymış. Yoksa ne Gripin'ler, ne Pinhani'ler çıktı da gitmedim ben Studio Live'a. Yani.

Pin-Up iyi besteleri olan sağlam bir grup bu arada tavsiye ederim, mekanın benim kulağımı dahi tırmalayan rezil ses sistemine rağmen kızlar ellerinden geleni yaptılar. Kendilerini önceden tanısaydım imajları konusunda bir öneride bulunabilirdim: Keşke posterlerde kendilerini Powerpuff Girls gibi göstermeselermiş, çünkü sahnede şöyle bir şey göreceğinizi sanarak, biraz temkinle giriyorsunuz içeriye:

her girlband'in başına gelebilecek bir hadise... kaçınmak lazım tabi

Neyse sonuçta bir şarkısını yine kuzenin gazıyla izlediğimiz Disko Kralı'nda duyduğum bu grubu dinledim, ne söylediklerini daha çok anlayabildiğim bir şekilde (bkz. mp3) tekrar dinleyeceğim mutlaka. Ve fakat, kendileri Allahın Cezasııııı diye bağırıp çağırdıkları çıkış şarkılarının (dnlynz) ardından, tanıdık bir cover çalmaya karar vererek psikolojimi altüst ettiler: Nilüfer.

Bu şarkının bendeki etkisi neye dayanıyor, bilmiyorum. Hiç kendimi özdeşleştirdiğim bir şarkı değil, kimseye ithaf edemem bu şarkıyı, böyle serzenebileceğim kimse olmadı hayatımda.

Belki de tam tersidir.

Bu mudur yani. Grup Gündoğarken'den Hayallerimi Bırak da dinleyemiyordum bu yüzden. Şöyle söz mu olur allahaşkına ya, bunu dinleteceğine evire çevire döv adamı (beni), daha iyi.

Bir roman kahramanı kadar güçlü değilim / Biraz daha durursan ağlayıp yalvarabilirim / Arkanı dön ve sakın, sakın bakma geriye / Acı çektirmeyi sevmezsin, bilirim

Bunu dinleyemiyorum. Ama Nilüfer'i kendimi uyuştururcasına dinliyorum. Ertesi gün hemen gidip CD'sini aldım, uzun zamandır aldığım ilk CD olabilir.

Zamanın eli değdi bize / Çoktan değişti her şey / Aynı değiliz ikimiz de...
Zaaflarına bir gece / Hatalarına bir nilüfer / Sevgisizliğine bir kalp verdim
Artık geri ver / Geri veremezsin aldıklarını / Artık geri ver / Geri verilmez hiçbir yanılgı
Yokluğuma emanet et / Sende benden kalanları
Her şeyi al / Bana beni geri ver / Bir şansım olsun
Başka yer, başka zaman / Sensiz ömrüm olsun

Yaktınız beni Müslüm Gürses ve Murathan Mungan; el ele verip yaktınız beni.

2 yazmadan duramayan var!:

artık sen oldun o sarkının bayalar baysı caldıgı bir ev var istersen ugra

 

o diil de Murathan Mungan'mis hakkaten; tanimamis olmak beni cok uzdu.

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!