... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

OMG they killed celibacy #2 (you bastards!)

(Dün yazacağımı söylediğim anekdot. Yüksek dozda evlilik muhabbetine maruz kaldığım bir günün daha sonuna yakışır bu yazı... Bu işin kötü yanı da bu işte: Dört tarafım kadınlarla çevrili!)

Hapşırdım. Bu aralar çok hapşırıyordum zaten, fotokopi makinesinin toner sızdırdığından falan şüpheleniyordum yine sayfalarca protokol basarken. Açık ofis ya, herkes sıradan başladı "Çok yaşa!", "çok yaşa", "çok yaşa" e aynen "sen de gör" "hep birlikte" otomatiğe bağladık derken aradan bir ses sıyrıldı "biz Ahmet'le çıkmaya başladığımızdan beri birbirimize benimle yaşa diyoruz." (sevgilinin adı uydurmadır)

Ancak şöyle bir gülücük oluşmuştur yüzümde :} ve ne diyeyim, Allah arttırsın dedim ben de. Sen de gör, diyemeyeceğime göre...

2 yazmadan duramayan var!:

Off çok fena ya, bunu bile uyarlamışlar yani! :)

 

neler çekiyorum neler :))

 
Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!