... yazı kalır.

bellatrix begins: batman gibi değil, anka kuşu gibi!

Evim evim, dünya güzeli evim!

Her şey çok güzeldi zaten, taşınmıştım, artık yaşadığım yer daha bir benim evimdi, "I don't wanna be anywhere else" diye şarkılar ithaf ettim evime ama söyleyemediğim tek bir şey vardı ki o da evimin dünya güzeli bir ev olduğuydu. Napalım, güzel ama çok küçüktü, salon lazım abiydi, tam bir kişilik ev aslında burasıydı, şuydu buydu...

Artık o da oldu:
Dünyanın en güzel evi olma potansiyeli en yüksek evini bulduk; ve biz taşınıp orası renklendiğinde mükemmel bir yer olacak!

Evi gittik, gördük, tuttuk; ilk Özgür'ü aradım, sonra gördüğüm herkese söyledim, göremediklerimi de arayıp söyledim, "Okan'ın odası var evde" dedim, herkes bildi (Bev, herkese nasıl mal olmuşsa artık:))

Eve taşınıp, fotoğraflarını çekip yayınlamak istiyorum burda! :D

0 yazmadan duramayan var!:

Related Posts with Thumbnails

bencileyin

Fotoğrafım
iyiyim, kötüyüm, mutluyum, mutsuzum, güzelim, çirkinim - herkes kadar. çok şey bilir, her şeyi hatırlarım; çöp beyinliyimdir. bana alttan bakarsanız bir tanrı görürsünüz (temsili). müzik dinlerim, sadece yalnızsam veya sarhoşsam bağıra bağıra eşlik ederim; yoksa insanları düşünürüm aslında. ve severim. insanları severim; bazı insanları daha fazla, bazılarını çok çok fazla, boyumdan büyük severim. sonracıma, okurum. bir de yazarım; iyi, kötü, mutlu, mutsuz, güzel, çirkin - herkes kadar.

basılı materyalin hastasıyım!

read the printed word!